Utvärdering Nyårsmål 2015

2016-01-01 / 17:44:42 / Tankar & Funderingar
Galna lilla Bulle
 
1. Körkort
Icheckat redan i januari!
 
2. Säga ja till möjligheter jag vill oavsett om det skrämmer mig
Skulle vilja säga att jag satte den rätt ordentlig också. Flyttat utomlands, fotograferat mitt första bröllop på väldigt kort varsel, varit ansvarig för en nyöppnad fotostudio i en annan stad osv.
 
3. Göra minst 1 lång resa
Tror att jag menade lång som i stor när jag skrev detta. Alltså inte  beroende på avstånd. Så ja, skulle vilja säga att Dublin var en stor resa, en stor upplevelse.
 
4. Gå på magkänslan och ta vara på stunden
Hm, gått på magkänslan ar jag definitivt gjort. Men vet inte rikigt omjag tagit vara på stunder så väl som jag önskat. 
 
5. Vara impulsiv
Haha, om jag är något måste det vara impulsiv. Så ja - check!
 
6. Fokusera på mig
Nja, har väl varit lite sisådär. Men tror att jag varit bättre på att prioritera mig i stora frågor.
 
7. Hålla uppe träningen (löftet 99% av alla ger vid årskiftet...)
Nej, verkligen inte. Men kroppen vill inte alltid om du. Nästa år får vi bättra på och hoppa alla skador.
 
8. Bli bättre på att uttrycka uppskattning och kärlek
Vet inte rikigt om detta är något jag kan svara på, men jag hoppas dte åtminstone.
 
9.  Låta inköp bli investeringar istället för slöseri
Hm, kanske. Har faktiskt inte varitt ett slösaår i den mening. Har snarare varit stora kostnader och inte småköp här och där.
 
10. Få valfri text eller foto publicerat i en tidning jag inte publicerats i tidigare
Ja! Det har jag, i ett flertal!
 
11. Få fina naglar
....nej. Haha.
 
12. Utnyttja min nya juicepress till max
Nope!
 
13. Låta kameran skapa vardagskonst
Jo, det har jag nog varit helt okej med. Speciellt från Dublin!
 
14. Avsluta allt jag påbörjar
Haha. Nej. Men det ska det bli ändring på!
 
15. Låta mig själv ha regelbunden självtid med guldkant - andas
Nja, jo, vet inte riktigt. Kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback