In the far distance

2016-03-06 / 12:13:00 / Inspiration
 
 
Long time no seen. Hej bloggisen. Kom precis hem från ängelholm och sitter just nu i sängen med mitt kuddberg och tittar på snön utanför. Kan inte säga att jag mår dålig, jag känner mig bara lite vilsen. Vet inte riktigt vad jag vill, vart jag vill eller till vem jag vill. Det är som att allting hamnat ur fokus och det enda fasta för tillfället är studierna vilka tar en hel del plats. Ville bara kika in och säga att ni inte är bortglömda eller osaknade. Bara säga att jag inte riktigt vet just nu. Att allt är lite bakvänt, bortvänt, uppochned. Nu väntar några sidor ekonomi och koppar kaffe. Ha det fint där ute i snöyret. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback