Snöflingor på fönsterbrädan

2016-11-15 / 20:32:06 / Inredning
 
Införskaffade mig lite mysig julbelysning härom veckan och bestämde mig för att träda det kring mina små plantor. Tror närmre bestämt att murgrönan är växtis den III. Nu sprids det åtminstone lite julkänsla och mysstämning, behövs när dagarna blir allt mörkare. Blev aldrig riktigt gymmet då det skedde en liten incident på plats som fick mig att rulla hemåt istället. Blir att gosa ner sig i sängen med netflix istället, andas ut en aning. Hoppas att ni mår bra allesammans och har en riktigt mysig tisdag 



Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Det såg så fint ut hos dig, så jag gick o köpte mig en likadan!! Så mys!

2016-11-27 @ 11:44:52
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback